sobota, 3 maja 2014

{64}Pudeleczko na skarby i Moje Candy

Witam Moi kochani !
Jak sie macie w Majowy weekend? Tak patrze w wiadomosciach i widze, ze w Polsce rowniez pogoda nie dopisuje. A szkoda i to bardzo gdyz w Polsce Majowki sa boskie. U nas jest chlodno, pochmurno i gdzies czasem slysze stukajacy deszcz. Ale juz sie dosc przyzwyczailam do takiego klimatu, wiec na mnie to juz chyba wrazenia nie robi. Dzisiaj mamy z Mezusiem plan ogladania filmow z popcornem pod kocykiem na kanapie i totalne leniuchowanie. Ostatnio dosc czesto mi sie  leniuchuje z niewiadomych mi powodow, ale narzekac nie moge.Tlumacze sobie , ze moj organizm domaga sie po prostu odrobiny odpoczynku i snu ;) . Wcale bym mu sie nie dziwila bo ciagle wystawiam go na probe. Jak to nieregularna dieta, ciaglym bieganiem i nie siedzeniem bezczynnie i wysilkiem fizycznym. A no wlasnie! Mam takie zakwasy dzisiaj , ze ledwo co chodze . Na wii mam gre fitness. Gdy robilam te cwiczenia z poczatku wydawaly mi sie zbyt banalne. Jednak po klilku -nastu minutach odczuwalam dosc intensywny wysilek I dzisiaj cierpie niestety. Mimo , ze codziennie cwicze sobie Joge i co jakis czas zumbe to i tak po pewnych cwiczeniach wylaza mi te nieszczesne zakwasy. Co do robotek u mnie bardzo duzo. Wlasnie koncze kolejna podusie, ktora niedlugo pokaze i robie dwa projekty, ktore akurat beda mi pasowac na wyzwania;) Przygotowuje jeszcze video kurs szydelkowania. Niedlugo pojawi sie na blogu wiec wszyscy poczatkujacy beda mogli sobie skorzystac:)
Jak zwykle sie juz rozpisalam....rety. DO RZECZY! Zrobilam ostatnio puzderko w ksztalcie serduszka metoda decoupage. uwielbiam te serwetki co mi moj Mezus Kupil.




Owe pudeleczko jest idealne do mojej bizuterii , ktora zakladam codziennie. Jest w bezpiecznym i wygodnym miejscu i teraz mam swoja codzienna bizuterie zawsze pod reka.



Mam nadzieje, ze i pudeleczko dalo wam jakas inspiracje. Chcialam wam bardzo podziekowac za wszystkie piekne komentarze! Jak zawsze dajecie od siebie tyle ciepla! I z tego powodu, iz przydal sie wam moj turtorial stworzylam juz kolejny. Pojawi sie niedlugo na blogu. Dajecie mi wiele szczescie kochane:)
Dlatego tez postanowilam zoorganizowac malusie candy na blogu.

Do zgarniecia sa serwetki (11 sztuk )


oraz roze robiona na szydelku i kwiatki do craftowania


Zasady sa proste :)
1. Pobierz ponizszy banerek i umiesc go w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem przekierowywujacym na moj blog.
2. Jesli masz ochote dodaj informacje w swoim poscie ( nie jest to obowiazkowe)
3. Dodaj mnie do obserwatorow:)
4. W zabawie moga brac tylko osoby mieszkajace na terenie Europy
5. Napisz komentarz pod postem stwierdzajacy chec udzialu w zabawie Candy
I to wszystko
A o to banerek do pobrania:




Dobrze Kochaniusie, ja zmykam na filmik z Mezem :) Pozdrawiam cieplutko :)

58 komentarzy:

  1. Dobre te ćwiczonka jak są zakwasy ! A pudełeczko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sylwio :)A zakwasy sa masakryczne ;)

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko, do candy z przyjemnością przystąpię, serwetek nigdy dość:))
    pozdrawiam serdecznie u nas tez deszczowo i ponuro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniczko:) Zycze powodzenia w candy :)

      Usuń
  3. Zapisuję się z chęcią na takie cudeńka! banerek tu http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu :) Zycze powodzenia w wyzwaniu :)

      Usuń
  4. Pudełeczko jest cudowne :). Życzę miłego maratonu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy.
    Ale w fajny sposób spędzacie sobie z mężem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu do candy sie zapisuje z wielka checią. Reszte formalności dopełnie po powrocie bo tu praktycznie zero internetu z bieda udalo mi się dzisiaj połączyć. W Zakopanem. Dzisiaj masakra lało cały dzień a po południu padał śnieg. Ale byliśmy cały dzień w górach. Jutro wracam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniulka :* No, a pogoda to rzeczywiscie niedopisala ale i tak CI tych gor zazdroszcze :*

      Usuń
  7. Zmieniłaś wygląd bloga. Nie wiedziałam czy przypadkiem nie pomyliłam strony :)))
    Ładnie tutaj u Ciebie :)
    I ta joga... Ja też ćwiczę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze Ci sie podoba wyglad bloga :) bardzo mi milo :) ciagle cos udoskonalam :)

      Usuń
  8. Chętnie zgarnę te serwetki, oczywiście gdy dopisze mi szczęście:) Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania filmów z Mężusiem! Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze Ci powodzenia w candy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne podełeczko, moje kolory! Do candy nie dopisuję się, ponieważ technika decoupage jest mo obca, a wykorzystać tak piękne serwetki do grila to jawna profanacja!
    Pozdrawiam baaardzo słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah rozbawilas mnie Kasiu :) Dziekuje :) Buziaczki

      Usuń
  11. A ja łączę się z Tobą w bólu! Co prawda nie ćwiczyłam ale kilka dni intensywnej pracy w ogrodzie zrobiło swoje. Od wczoraj pogoda nam się popsuła więc mogę bezkarnie "nic nie robić". Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy!
    To serduszko jest prześliczne!!! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ewuniu nadal zdycham :( mam nadzieje, ze Tobie juz bol przeszedl. Powodzenia w candy :) Buziaczki

      Usuń
  12. Witaj Szymko, i ja bardzo chętnie na serwetki się zapisuję. Jeszcze nie mam wprawy w decu, ale już pokochałam tę technikę. Może pokuszę się o zrobienie podobnego pudeleczka? Nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na szczęście, bo serweteczki piękniaste.
    Banerek na moim blogu.
    U nas wczoraj lało cały dzień, było 3 stopnie ciepła i teraz juz wiem dlaczego: w Zakopanem padał śnieg. Życzę pogody i słoneczka wszystkim.
    Efka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie Ciesze Ewuniu i zycze Tobie powodzonka w candy. Ja tez ekspertka w decoupagu nie jestem , wrecz musze przyznac ze totalnym laikiem ale praktyka czyni mistrza :*. Zycze Tobie rowniez wspanialej pogody i usmiechu :) Buzka

      Usuń
  13. No to ja ustawiam się za Efcią po te serwetki, co prawda tą technikę niewiele stosuję i raczej na wiklinie papierowej. A co do pogody to u nas wczoraj było chłodni i nie padało a nawet czasami zaświeciło słoneczko. Dziś też nie pada ale chłodno :( a słoneczko udaje, że świeci :).Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi milo i zycze powodzonka w candy ! :) Dziekuje za odwiedzinki. Oby pogoda poprawila sie szybciutko na lepsza !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no jakze by moglo mnie zabraknac w twoim candy, banerek ju z jest na moim blogu. Ostatnio nie udzielam się z postami bo pracuje nad renowacją tych krzeseł a z tym spoooooro pracy jest wiec myślę że nie będziesz smutna że nic nie wspomne w poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Ewuniu ze dolaczylas do candy. Zycze Tobie powodzonka :* I kochana nic sie nie przejmuj z poscikiem nie bylo to obowiazkowe :* Buziaczki

      Usuń
  16. Dołączam i ja do zabawy :) W życiu nic nie wygrałam, ale może kiedyś będzie ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze Tobie powodzonka Majeczko w Candy Trzymam kciuki :)

      Usuń
  17. Szymciu banerek juz wisi u mnie na blogu, obserwatorem Twoim juz jestem to chyba się kwalifikuję do candy. Ale w życiu jeszcze niczego nie wygrałam więc specjalnie nie liczę na szczęście.
    Twoje pudełeczko na skarby jest cudne bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale Candy, ale ja z decu jestem na bakier, dlatego dam szanse innym, bede kibicowac wszystkim:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Candy i bardzo chętnie wezmę w nim udział :)
    A banerek jest już u mnie na blogu http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ja nie wiem jak ja to zrobiłam że mnie tu jeszcze nie ma więc staje cichutko na szarym końcu w twych candy cukieraskach i myśleć będę intensywnie o tych ślicznościach buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Kochaniutka:* Bardzo mnie cieszy ze bierzesz udzial w moim candy :* Zycze Tobie powodzonka

      Usuń
  21. Piękne pudełko :)
    A na candy bardzo chętnie się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Bardzo milo mi Ciebie goscic w candy :)

      Usuń
  22. Piękne pudełko:) Z chęcią dołączam do obserwatorów i biorę udział w zabawie, baner już umieszczony www.mojmalyswiat1.blogspot.com. Zapraszam do siebie też na małe rozdanie urodzinowe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdeczne :) WItam w moim candy i biore udzial w Twoim rowniez z wielka checia :)

      Usuń
  23. Grzech nie dopisać się do zabawy:) bannerek już u mnie z boku. Pudełeczko cudne, w sam raz na błyskotki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. serwetki i pudełeczko piękne, zatem się ustawiam i liczę na szczęście, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. to na końcu ja:) mam zamiar nauczyć sie decu, zaraz po frywolitkach, więc może sie załapie:)
    Wpadnij na moje candy, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy innym sie udało ale banerek masz w P i nie mogę go skopiować

      Usuń
  26. Renatko, inni pobrali banerek, nie wiem czemu Tobie sie nie udaje :( sproboj kliknac dwa razy prawym przyciskiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się,że trafiłam do Ciebie miło mi będzie obserwować :) zapisuję się również do zabawy banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. O jak miło, że znalazłam to miejsce. Wiele inspiracji...chętnie dodam sobie do blogrolla i będę odwiedzać;] A na zabawę się skuszę. Banerek tutaj; http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie zgłaszam się do zabawy i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne cukierasu, ale ja tez dam szansę decupażystkom :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z chęcią dołączam do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Staje w kolejce po piękne serwetki, i już mnie one inspirują do dalszej pracy z nimi.
    Takie wzory dające do myślenia. Na moje wiklinowe wypociny i inne prace by się przydały.Banerek i inne zalecenia spełnione.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce!
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo miło tu u Ciebie, chętnie zapisuję się na candy, a obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  35. dołączam, baner na fabulous-christmas.blogspot.com
    piękne to pudełeczko!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)